sobota, 26. februar 2011

Surfanje v paradižu


Malo pozno, ampak tukaj je opis moje izkušnje s surfanjem.

Že preden sem se podala v to prečudovito deželo koral, kengurujev, koal, Aboriginov, visokih valov in še in še, sem se odločila, da se moram vsekakor preizkusiti v najbolj stereotipnem športu v deželi tam spodaj.  Ker sem po duši športnica in se vedno znova razveselim novih športnih izzivov, je bilo surfanje " A MUST" na mojem seznamu z naslovom Avstralija.

Zgodilo se je v mestu, katerega že ime nakazuje, da  je pravi raj za surfanje- Surfer's Paradise. Mesto leži na obali Gold Coast, južno od Birsbane-a in je znano po neskončni peščeni plaži, viskoih valovih, številnih surferjih, živahnemu dnevnemu, predvsem pa nočnemu življenju. Šole za surfanje ni težko najti, saj so le-te ob obali, skoraj ena zraven druge.

Z nekaj negotovosti, saj sem bila edina iz naše skupine, ki se je odločila za ta podvig, sem se prijavila na 2-urni tečaj surfanja, saj za več ni bilo časa, ker sem se morala zvečer vrniti v Brisbane. V skupini nas je bilo 8 nadobudnih turistov željnih vsaj enkrat stopiti na surf in "zajahati" val. Če ti to uspe v prvih dveh urah, je že pravi dosežek. 

Najprej je sledil pogovor o varnosti v vodi ter o najbolj in najmanj primernih valovih. Nato smo na suhem vadili t.i. "body surfing" (ležeč položaj na deski), iz katerega surfer preide v stoječ položaj. Po pol ure body surfinga in lovljenja primernih valov (kar je vseprej kot mala malica) je sledil pogovor o pravem surfanju in demonstriranje le-tega na suhem. In spet smo se podali v ocean, kar je pri tako močnem toku in velikih valovih huda vadba za mišice na nogah. Po nekaj decilitrih popite slane vode, neuspelih poiskusih, padcih s surfa mi je končno uspelo-stopila sem na surf in zajahala val! In to ne samo enkrat! Občutek je res fantastičen. Moja želja po vse večjem valu je bila velika, vendar se je po še nekaj kozarcih slane vode in lovljenju zraka izkazalo, da je bolje ostati skromen in se poditi za manjšimi valovi.

Izkušnja je bila res fantastična in kajhitro te obsede želja po vse večjem valu. Sedaj bolje razumem surfarje, ki se podijo za previskomi valovi in tako nemalokrat končajo nesrečno.  Če bi živela v Avstraliji, bi definitivno bila surferka!

Lp,
Ela.

pogovor in demonstracija na suhem :)

pa pejmo! :)

uvod v surfanje: body surfing

po dveh urah izmučena, z mivko v vsakem kotičku telesa in hlač, a zelo zadovoljna!

Ni komentarjev:

Objavite komentar