sobota, 5. februar 2011

-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-   ========> to je avstralski shower ki nas je zajeu .. Misel od Uroša G

Avstralsko pivo na Federation square-u v Melbournu na 20 stopinjah! :) Anja

V pričakovanju sončka spremljamo priprave na Midsumma festival, ki se v teh dneh počasi zaključuje. Sicer mao utrujeni, pa  vseeno navdušeni in polni pričakovanj....LJUDJE, MI SMO ČIST NA DRUGEM KONCU SVETAAAAAA 10 ur pred vami!!!! :)  Ela

Sploh se še ne zavedamo, da smo zares "downunder". Mogoče nam manjka par urc počitka.... :) Bo jutri boljše.... Še sonček bo posijal.... :))) Barbara

Spaaaat :D Drgač pa... sem v Avstraliji. Waw. Še ni prišlo do mene. Bo potem ko me bodo pustili spat :P Mateja

Voda v odtokih se vrti v drugo smer, res smo v Avstraliji :) Uroš R.

Pa še par slikovnih dokazov...



... do naslednjič. Nena ;)

4 komentarji:

  1. Blagiii :) hehe super, da sproti objavljate utrinke iz potovanja, da lahko doma izkusmo vsaj delček awesomenessa :P lp iz zaspane ljubljane

    OdgovoriIzbriši
  2. Suuuuper, d lahko mamice kr sprot gledajo svoje sinčke pa hčerkice. V "mojih" časih je bila to znanstvena fantastika. Na fotkah zgleda kot da ni preveč vroče pa tut vi ste kt eni alieni (mal zaspančkani, a ne?). Uživite in si9 oglejte vse, kar je mogoče. Lepooooooooo se mejte.

    OdgovoriIzbriši
  3. kok se mate vi fajn :) pa res je super,da vas lahko tud mi čist na drugem koncu sveta tkole spremljamo :) mmmm,kok dobre češnjice zgledajo ;)
    fajn se mejte še naprej,pa hitr pot pod noge pa čim več raziskovat :)
    byby

    OdgovoriIzbriši
  4. ni se še niti dobro začelo vaše popotovanje, vi pa že s polno paro uživate! sem vam kr malo fouš:))) kar tako naprej!!

    OdgovoriIzbriši